Uusi verkkokauppa – miten välttää sudenkuopat kriittisissä valintavaiheissa
Vaatiiko verkkokauppa-alustasi päivitystä asiakaskunnan ja myynnin kasvettua? Tuntuuko sinusta, ettei verkkokauppapohjasi salli ulkoasullisia muutoksia tai alakategorioiden muokattavuudessa tulee raja vastaan? Pyyhkivätkö kilpailijat ohi verkkokaupan näyttävyydessä ja toimivuudessa?
Tökkiikö mobiilinäkymä tai latautuvuus? Haaveiletko oikeasti ja tehokkaasti personoiduista asiakaskokemuksista?
Vai oletko vasta suunnitellut kivijalkamyymäläsi rinnalle verkkokauppaa kasvun mahdollistajaksi tai ehkä haluat myydä vain verkossa?
Väärässä kohdassa säästetyt tonni tai pari maksavat sinulle pahimmassa tapauksessa koko asiakaskuntasi ja liikevaihtosi hiipumisen. Ei siis ole aivan yhdentekevää, kuinka vaihtoehtoja punnitset ja kenet valitset kumppaniksesi rakentamaan unelmaasi vilkkaasta, nykyaikaisesta ja kilpailukykyisestä verkkokaupasta.
Kerromme, mitä sinun tulee tietää ja miettiä valmiiksi, jotta voit pyytää ja saada vertailukelpoisia tarjouksia. Oli sitten kyseessä on uusi verkkokauppa tai jo olemassa olevan boostaus.
Lataamalla oppaamme ymmärrät paremmin erilaisten alustojen ja ratkaisujen eroja, niiden keskeisiä hyötyjä sekä sudenkuoppia. Tiedostat, miksi kriittisissä valintavaiheissa tehdyt väärät ratkaisut tulevat tuottamaan sinulle lopulta harmaita hiuksia ja miten valintasi lopulta määrittävät sitä, kuinka kalliiksi edullisimmilta vaikuttaneet vaihtoehdot tulevat.
Me kaikki haluamme tehdä mahdollisimman kustannustehokkaita ratkaisuja ja haaveilemme lopputuloksista, jotka ylittävät odotuksemme ja tuottavat meille enemmän kuin uskalsimme ajatellakaan!
Oleellisimmat valinnat parhaimman ratkaisun löytämiseksi ovat päivänselvät
- Alustan valinta
- Yhteistyökumppanin valinta
- Jatkokehityksen merkityksen ymmärtäminen
Avaamme sinulle alustojen oleellisempia eroja eri näkökulmista ja sitä, kuinka tärkeää on miettiä ja ymmärtää jatkokehitys ja sitoutuminen jatkuvaan kehitystyöhön tulosten säilyttämiseksi.